  • Data: 2014-03-04 22:10:05
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Mrqs <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-04 10:07, Maniek4 pisze:

    > Dobrze slyszec taki glos. Prawde mowiac zaczalem sie zalamywac jak
    > czytalem argumenty Ergiego. Akcyza na faje zeby ludzie nie palili.
    > Akcyza na alkohol zeby ludzie nie pili. Akcyza na paliwo...?? :-))

    problem w tym, że ten cały Ergie nie ma argumentów tylko bełkot. On
    odwraca kota ogonem bierze przyczyny za skutki i nic dziwnego, że to nie
    trzyma się kupy.

    Ech. Można to ciągnąć w nieskończoność.

    Mrqs

    --
    "Ani najmądrzejsza konstytucja, ani najmędrsze nawet prawa nie
    zabezpieczą ludzkiej wolności i prawa, jeśli obyczaje ulegną powszechnej