    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Date: Thu, 06 Mar 2014 11:48:09 +0100
    <lf0kmt$opi$1@news.task.gda.pl> <lf1ic3$9pn$1@usenet.news.interia.pl>
    <c...@g...com>
    <lf1kjj$eec$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <lf1r0e$s9c$1@usenet.news.interia.pl> <lf3ugd$fg1$1@speranza.aioe.org>
    <lf43gr$ke4$1@usenet.news.interia.pl>
    <5315b401$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5316218a$0$2139$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf5e0k$erq$1@usenet.news.interia.pl>
    <f...@g...com>
    <lf85f5$btg$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <lf8804$h87$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <lf9gdn$86i$1@usenet.news.interia.pl>
    <c...@g...com>

    W dniu 2014-03-06 11:06, Adam pisze:

    > Glownie po to zeby szybciej sie rozwijac.

    > Kompletnie nie rozumiem o co Ci chodzi - przeciez to google napisalo
    > caly ten system a nie ufoludki wiec co widzisz zlego w tym ze musisz
    > uzywac ich systemu?

    Za chwile dojdzie do tego, ze Android bedzie wyswietlal tylko strony
    google, Windows tylko Microsoft i nikt w tym nic zlego nie bedzie
    widzial. Otoz Tworca i dystrybutor oprogramowania tak jak kiedys bierze
    kase za system, czy inne oprogramowanie. Na tym powinno sie konczyc.
    Niby czemu mam korzystac z poczty googla jak chce korzystac z innej?
    Pojecie systemu operacyjnego komus w dzisiejszym swiecie calkiem sie
    pomemlalo. To juz nie jest srodowisko pracy dla aplikacji na maszynie
    cyfrowej tylko jakis kierat i przywiazanie do firmy. Ja chce kupic
    system ktory nie ograniczy mnie do korzystania z uslug tylko jednej
    firmy. Ciagle czekam na ubuntu.

    > Kupujac telewizor samsunga tez jestes zmuszony
    > uzywac firmwaru samsunga. Kupujac komputer tez masz niewielkie mozliwosci
    > - albo windows albo linux. To jest calkiem dobre nawet porownanie, bo
    > linuxa mozna porownac do googla, a windowsa do symbiana. Windows - zamkniety
    > system - tak naprawde nikt nie wie co w nim siedzi. Moze byc tam milion
    > trojanow od NSA. W Linuxie wszystko jest czyste, jawne i otwarte.

    Zarowno Windows jak Linuks daje mi mozliwosc korzystania z jakiej zechce
    przegladarki czy programu pocztowego, bez konfigurowania kont
    dodatkowych. Miedzy tymi aplikacjami moge poruszac sie dowolnie
    korzystajac z innych programow, ktore nie maja problemu z
    kompatybilnoscia. Oczywiscie taki Microsoft w kolejnych odslonach
    systemu probuje cos na mnie wymusic, ale nie zmusza mnie poki co do
    wkraczania do zamknietego kregu. Linuks to juz wogole wolnosc, ze tak
    powiem. A telefony co? Jeden lepszy od drugiego. Windows nawet nie ma
    menedzera plikow w pierwotnej wersji. Android ogranicza miejsce
    instalowania aplikacji i kolejna wersja wymaga coraz lepszego sprzetu. A
    o poczcie czy przegladaniu internetu nawet nie ma co wspominac.
    No i zeby nie bylo z tym googlem tak wesolo, to nie przez przypadek
    pewnie googl zostal sprowadzony do pionu za to, ze tworzac street view
    zbieral tez dane o okolicznych sieciach wifi. Po co im to?
    Gadaj co chcesz, ale ja nie wierze ani jednym, ani drugim.

    Pozdro.. TK