  • Data: 2014-03-06 15:41:59
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 11:48:09 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Za chwile dojdzie do tego, ze Android bedzie wyswietlal tylko strony
    > google, Windows tylko Microsoft i nikt w tym nic zlego nie bedzie

    Mowisz serio ? ;) No nie sadze ze tak bedzie.

    > widzial. Otoz Tworca i dystrybutor oprogramowania tak jak kiedys bierze
    > kase za system, czy inne oprogramowanie. Na tym powinno sie konczyc.
    > Niby czemu mam korzystac z poczty googla jak chce korzystac z innej?

    Kto Cie zmusza do korzystania z gmaila!? Mam Androida i nikt mnie nie zmusza
    do korzystania z ich poczty. W ogole nie mam skonfigurowanej obslugi gmaila
    na androidzie. Mylisz posiadanie konta googlowego z gmailem.

    > Pojecie systemu operacyjnego komus w dzisiejszym swiecie calkiem sie
    > pomemlalo. To juz nie jest srodowisko pracy dla aplikacji na maszynie
    > cyfrowej tylko jakis kierat i przywiazanie do firmy. Ja chce kupic
    > system ktory nie ograniczy mnie do korzystania z uslug tylko jednej
    > firmy. Ciagle czekam na ubuntu.

    Ale wtedy nie bedziesz mogl korzystac z wszystkich featuresow jakie ona
    oferuje. Bedziesz mial 100 x mniejsza funkcjonalnosc tego systemu. Tak to
    jest ze obecnie wszystkie uslugi transferuje sie do "chmury". M.in. dlatego,
    ze gdybys wszystkie te uslugi chcial pomiescic na telefonie - zabrakloby mu
    pamieci i mocy procesora do obslugi tego wszystkiego. Dlatego potrzebne jest
    konto zeby moc tymi uslugami jakos zarzadzac i je autoryzowac.

    Nie widze w tym kompletnie nic zlego. Wlasnie dzieki temu taka mala
    popierdolka ma mozliwosci jak niejeden superkomputer :)

    > Zarowno Windows jak Linuks daje mi mozliwosc korzystania z jakiej zechce
    > przegladarki

    Andoid nie daje??? Przeciez mozesz zainstalowac co chcesz - firefoxa, opere,
    cokolwiek.

    > czy programu pocztowego,

    Mozesz zainstalowac dowolny program pocztowy.

    > bez konfigurowania kont dodatkowych.

    Nie potrzebujesz korzystac z dodatkowego konta pocztowego gmail.
    Potrzebujesz konta w aplikacjach google po to zeby korzystac z tych aplikacji.
    Nie ma to nic wspolnego z poczta.

    > Miedzy tymi aplikacjami moge poruszac sie dowolnie
    > korzystajac z innych programow, ktore nie maja problemu z
    > kompatybilnoscia. Oczywiscie taki Microsoft w kolejnych odslonach
    > systemu probuje cos na mnie wymusic, ale nie zmusza mnie poki co do
    > wkraczania do zamknietego kregu. Linuks to juz wogole wolnosc, ze tak

    Nie rozumiem co masz na mysli "zamknietego kregu" aplikacji na androida?
    To, ze aplikacje sa skupione w "sklepie play"? Przeciez nikt Ci nie kaze
    korzystac z niego (ale to jest po prostu wygodne :D - mozesz sobie sciagnac
    plik z instalatorem aplikacji z dowolnie innej strony i go zainstalowac.

    > powiem. A telefony co? Jeden lepszy od drugiego. Windows nawet nie ma
    > menedzera plikow w pierwotnej wersji. Android ogranicza miejsce
    > instalowania aplikacji i kolejna wersja wymaga coraz lepszego sprzetu. A

    A komputery nie potrzebuja coraz lepszego sprzetu? :D No prosze Cie :D

    > o poczcie czy przegladaniu internetu nawet nie ma co wspominac.
    > No i zeby nie bylo z tym googlem tak wesolo, to nie przez przypadek
    > pewnie googl zostal sprowadzony do pionu za to, ze tworzac street view
    > zbieral tez dane o okolicznych sieciach wifi. Po co im to?

    Oni tworza tyle zajebistych, przydatnych, innowacyjnych uslug ze nie wiem po
    co. Na pewno nie po to zeby sie do nich wlamywac albo przekazywac informacje
    o nich do NSA, naprawde :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.