  • Data: 2014-03-07 09:45:51
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-06 22:51, Adam pisze:

    > Stary Ty nie potrafisz worka ze smieciami z garazu przeniesc przed brame
    > zeby sie nie rozwalil a sie bierzesz za takie skomplikowane rzeczy :)
    > pozdr.

    Nie pytałem o to czy umiem donieść worek z garażu pod bramę, bo to to
    lepiej wiem od jakiegoś upierdliwego bubka z internetu, który mnie w
    ogóle nie zna.
    Ani też nie pytałem w jakiej wyszukiwarce mam szukać programy do
    nagrywania rozmów.
    Nie interesują mnie programy do nagrywania rozmów, bo te sam umiem
    znaleźć. Umiem posługiwać się wyszukiwarką Google i nie musisz tego
    robić za mnie.
    Jak widać cała twoja wiedza to umiejętność posługiwania się wyszukiwarką
    Google. Wymądrzasz się, ale samemu gówno wiesz na ten temat.
    Widać masz duży problem ze zrozumieniem pytania, zatem specjalnie dla
    ciebie powtórzę.
    JAKIE MODELE TELEFONÓW Z SYSTEMEM ANDROID UMOŻLIWIAJĄ PRAWIDŁOWE
    NAGRYWANIE ROZMÓW, WŁĄCZNIE Z GŁOSEM ROZMÓWCY?

    Nie chodzi mi o to czy w ogóle jest to możliwe i czy są jakieś programy,
    które nagrywają, ale o to które modele telefonów pracujących pod
    systemem Android nie mają zablokowanej sprzętowo możliwości nagrywania
    rozmówcy.
    Niestety wszystkie modele telefonów HTC, które miałem okazję sprawdzać
    mają zablokowaną możliwość nagrywania rozmówcy. Nagrywają tylko i
    wyłącznie głos osoby, która aktualnie korzysta z telefonu z uruchomionym
    programem do nagrywania. Co prawda można sobie poradzić włączając tryb
    głośnomówiący i wtedy rozmówca nagrywa się poprzez mikrofon, ale jakość
    jest do d...