eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
  • Data: 2014-03-13 11:18:53
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-03-13 10:19, uzytkownik pisze:

    > Klient jest z reguły leniwy i z reguły nie analizuje cen innych
    > produktów, które postanawia zakupić przy okazji. Dlatego zaoszczędzi 5zł
    > na kiełbasie, a przepłaci 50zł na pozostałych produktach. Niestety tak
    > jest w marketingu marketowym, w którym zatrudnia się także psychologów.

    Ja ze tak powiem rozumiem sama idee niskich cen i dzielenie sie tym.
    Zastanawiam sie tylko jaki to ma sens. Nie ma czegos takiego jak
    najtanszy sklep ze wszystkim. Patrzac po zakupach jakie robie do domu
    widze, ze gdybym kierowal sie cena to nie ma szans na zrobienie zakupow
    w jednym sklepie. W biedronce tansze pomidory, w lidlu maslo, w tesco
    piwo, a za rogiem cola. W lidlu to co lubie, w biedronce tego nie ma np.
    Gdybym mial robic zakupy tak jak Adam pisze, to sorry nie bedzie to
    jeden sklep, a jak zalezy mi na czasie to jade do najblizszego w ktorym
    po prostu kupie wszystko oszczedzajac na paliwie.

    > Jak widzisz może nie teraz, ale kiedy usługa będzie na tyle powszechna
    > to i tak zostanie skomercjalizowana, bo ktoś stwierdzi, że można na tym
    > zrobić kasę, tym bardziej, że większość wprowadzanych informacji będzie
    > miało charakter marketingowy.

    Dostaniesz po prostu miedzy ekranami darmowa reklame. Ale ciesz sie, bo
    bedzie lepiej do Ciebie dopasowana. :-DD

    Pozdro.. TK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1