  • Data: 2014-03-19 11:24:33
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 19 marca 2014 11:10:52 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Ale po co tym ludziom Facebook, Google, chmury i inne takie? Korzystam
    > bardzo aktywnie z komunikacji elektronicznej, ale nigdy w życiu nie przyszło
    > mi do głowy by używać NK, FB czy innych portali. Po co? Są maile, SMS'y,
    > telefon, czy Skype. Mam swoją stronę na której umieściłem kilka zdjęć dzieci

    A chocby po to zeby napisac "Lecimy do Gruzji w czerwcu - kto chetny?" i
    wiedziec, ze dotarlo to do 95% znajomych w pare sekund. Po prostu latwiej
    sie organizuje majac wszystkich w jednym miejscu. SMSem czy mailem tego
    tak prosto nie zalatwisz, a skype'a uzywa jakis nikly procent znajomych.

    > Ale przede wszystkim spotykam się z ludźmi na żywo. Zaraz mi jakiś "no-life"
    > napisze że jestem staroświecki no i dobrze, ale jakoś bardziej mi odpowiada
    > chodzenie ze znajomymi na prawdziwe piwo niż wysyłanie im wiadomości i
    > emotikona ze szklanką :-)

    Nie widze w tym nic staroswieckiego, ale wiadomosc "Warka 20.00" spowoduje,
    ze spotkasz sie w wiekszym gronie znajomych na tym piwie i o to glownie
    w spolecznosciowkach chodzi - o skupienie wszystkich w jednym miejscu i
    ulatwienie komunikacji :)

    > Plus miał jeden raz i od razu dostał po łapach od jakiegoś urzędu. Plus ma
    > inną wadę - wysyła reklamowe SMS'y gdzieś tak raz w tygodniu i ok. raz na
    > miesiąc lub dwa ktoś dzwoni z nową super ofertą. Ale pod względem
    > naciągactwa jest ok.

    Mam Orange na abonament od ponad 12 lat i jedyny SMS reklamowy ktory dostaje
    raz na dwa miesiace to od VISTULI bo wyrazilem gdzies kiedys zgode przy
    zakupach - musze to cofnac :D Ale macie racje - szczegolnie w t-mobile jak
    znajomi maja to tych SMSow maja od groma. Niemniej - wydaje mi sie ze to
    ich wina bo pewnie podaja numer telefonu w jakichs podejrzanych serwisach.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.