    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 24 Jul 2015 11:19:37 -0700 (PDT)
    <d...@g...com>
    <3...@g...com>
    <c...@g...com>
    <9...@g...com>
    <1...@g...com>
    <7...@g...com>
    Subject: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 24 lipca 2015 20:09:19 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Nie wiem jak to jest. Poważnie, z Wartą do czynienia nie miałem.

    Na rowni traktuje Warte z PZU. W obu wyplaty z AC/OC - zero problemow.
    Pozostalych ubezpieczycieli - a juz szczegolnie tych z TV, co wiekszosc
    rzeczy zalatwiasz via telefon albo internet, bo oddzialu to swojego nie
    ma traktuje raczej z dystansem - tam biore tylko OC, bo tanio i wiadomo
    - nie moj problem bedzie w razie czego ;)

    > Miałem wypłaty z Link4, Skokubezpieczenia, i ostatnio Alianz. Problemow nie
    > odnotowałem większych- co prawda za pierwszym razem zawsze za mało
    > dawali(link, alianz) ale wymiana kilku meili i się poprawiali?

    A jaka miales najwyzsza wyplate? Ja z Warty 35k. Szkoda zrobiona ponizej 20k,
    reszta w kieszeni - tyle wyliczyli za pierwszym razem :)

    W PZU na motocyklu z AC dostalem 6,5k (wywalilem sie w zakrecie na sliskich
    pasach dla pieszych) - szkoda naprawiona za... 500 pln - najwiecej za wydech
    wyplacili, a udalo sie dopolerowac :-)

    > wyposażenie domu/mieszkania, które nie jest zamontowane na stałe, np. meble,
    urządzenia, sprzęt elektroniczny, sprzęt sportowy, rzeczy osobiste itp.

    Nikt nie kradnie mebli, lodowek, pralek i takich rzeczy. Zlodziej wpada i
    ma 60-120 sek na wyniesienie tego co mu w rece wpadnie - laptopy, aparaty,
    chyba coraz rzadziej tv (bo za duze ;) Gotowki nigdy nie mam w domu,
    ogolnie pewnie wiecej narobia szkod w postaci wybicia okien / uszkodzenia
    drzwi etc niz nakradna. A okna i drzwi to chyba elementy stale :))

    > Dzieciaka se zrób?

    Pracuje nad tym ;)
    pozdr.

    --