  • Data: 2015-07-25 23:15:58
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odszukaj prosze temat sprzed roku o tym jak ktoś pytał o koszt remontu domu z lat
    dziewięćdziesiatych. Chciał kupić taki dom i chciał znać przyblizony koszt tego co
    może być konieczne do wymiany lub naprawy. Ja zyjący w ponad stu letniej kamienicy
    uznałem że pomalować w środku, wymienić wannę żeby w swojej się kapał i deskę
    dedesową. Inni spece mieszkający w domkach ocenili koszt napraw po dwudziestu pięciu
    latach użytkowania na kwotę od stu do dwustu tysięcy. Tojak to z wami jest?

    Bo nie wszyscy chcą mieszkać tak jak Ty w brudnej z sypiącym się tynkiem
    ruderze i instalacją elektryczną sztukowaną przewodem antenowym czy
    przewodem z lampek choinkowych.

    > Prawdę powiecie przy okazji lub jak się pomylicie? Czy tendencyjnie skupiasz się
    tylko na wycinku kosztów?

    To Ty demonizujesz z tymi kosztami.

    > Prawie połowa domków jest ubezpieczona. Na pewno są to wszystkie budowane z
    kredytu. Koszt według googla od 400 złotych wzwyż. Typowe mieszkanie to w okolicach
    stówy. Często takie ubezpieczenie jest w bonusie OC samochodu.

    A to mieszkanie to samo z nieba spada?
    Cały czas uważasz "czubek własnego nosa" za wzór do naśladowania.
    Porównanie "mieszkanie kogutka" kontra nowy, duży dom z ogromną działką
    jest kompletnie z dupy wzięte.

    > Na ostatniej stronie tematów jest o kosiarkach. Ktoś zajechał cztery spalinowe.
    Czas nie podany ale pewno kilka a nie kilkadziesiąt lat na jedną mu zeszło. Zakup
    kosiarki przez mieszkającego w bloku jest zbędny.

    A kto kogo zmusza do koszenia trawy?
    Przecież można kupić małą działkę, całość zabetonować i kosiarka zbędna.
    Poza tym są środki chemiczne, którymi można się skutecznie pozbyć
    wszystkiego co zielone.

    > Ochrona w firmie ochroniarskiej to od czterech dych mieszięcznie. Trzydzieści
    dziewięć płacę jako osoba fizyczna za ochronę pomieszczeń do uprawiania hobby. Jak
    napisałem o tym na grupie to wyszło że to tanio. Opłata za ochronę mieszkania w bloku
    praktycznie nie istnieje.

    I o dziwo najczęściej złodzieje opierdalają mieszkania w blokach.

    > Bloki i kamienice są w miastach.

    Domy także.

    > Miejsca pracy z reguły też są w miastach.

    Na wsiach także.

    > Jak ktoś mieszka za miastem to musi wydać dużo więcej pieniędzy na dojazdy.

    Bzdura.

    > Do tego dochodzą atrakcje typu możliwość darmowej pracy przy odśnieżaniu,

    Ty płacisz w czynszu za odśnieżanie.
    Na wsiach znajdzie się wielu Zenków, którzy za kilka złociszy wezmą ten
    obowiązek na swoje barki.

    > koszenie trawy,

    Kosi tylko ten co chce.

    > użeranie się z sąsiadem o ujadającego psa. A na terenach położonych blisko pól
    aerozol o zapachu gnojowicy, opryski i kontakt z nawozami.

    I tak to Ty wpierdalasz te płody rolne, które były nawożone. Jak ktoś
    hoduje dla siebie to zazwyczaj ogranicza chemię.