  • Data: 2015-07-24 22:49:46
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 22 Jul 2015 08:42:09 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Nie wiem o co Ci chodzi. Jakieś bajki z tymi sąsiadami opowiadasz. Ściany
    > i stropy takie grube że bez szans żeby jakiś hałas od sąsiadów tą drogą
    > przeszedł.

    W takim razie jesteś równym szczęściarzem co Adam, że masz taki spokój
    dookoła. W różnych miejscach mieszkałem i zawsze byli tacy, co widzą tylko
    czubek własnego nosa. Przykładowo banda studentów potrafiących imprezować
    do czwartej, których dopiero wizyta policji spacyfikowała. Tydzień temu
    sąsiad o 6.30 (!) odpalił wiertarkę i się zdziwił, że po paru minutach miał
    kogoś pod drzwiami. Na to nie pomoże zamknięcie okna. Od strony podwórza
    ktoś lubi odpalić polskie reggae na cały regulator. Dzisiaj jakieś
    kilkuletnie dziecko darło ryja przez ponad godzinę, na przemian z matką.
    Dwa mieszkania wcześniej spółdzielnia potrafiła wysłać ludzi z kosiarkami
    przed 7 rano, a było tam co kosić. Mogę tak długo opowiadać. W domu dużo
    łatwiej sie od tego wszystkiego odciąć.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl