eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDo ekogroszkowców - moja opinia na temat czeskiego i rosyjskiego węglaRe: Do ekogroszkowc?w - moja opinia na temat czeskiego i rosyjskiego w?gla
  • Data: 2011-12-16 20:08:59
    Temat: Re: Do ekogroszkowc?w - moja opinia na temat czeskiego i rosyjskiego w?gla
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-12-2011 o 15:22:00 piechur <z...@g...pl> napisał(a):

    > Również mam ten kocioł. I też używam fuzzy logic bo mi się nie chce
    > ustawiać parametrów. Też mam wrażenie, że jest przewymiarowany. Wydaje
    > mi się, że niezależnie od temperatury czy jest -2 czy -20 spalam worek
    > węgla (25Kg) dziennie ;).
    Kolejny co pali 25kg węgla, wg mnie to dużo wam idzie węgla, licząc jak
    było
    podane za czeski 560zł/T to wychodzi 14zł, oczywiście nie namawiam was na
    gaz
    ale ja paląc teraz gazem grzeję 6-7godz/dobę co daje 9-10m3 gazu po 2zł z
    groszami
    czyli 18-20zł/dobę razem z ciepłą wodą a grzane jest 230m2.
    Czyli w realnych warunkach węgiel się juz prawie nie opłaca bo wychodzi
    podobnie jak gaz.
    A za ostatnie dwa miesiące od 22.09 do 29.11 średnia za dzień mi wyszła
    4,823m3 gazu
    za CO, CWU i gotowanie :)

    --
    Pozdr