eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDo ekogroszkowców - moja opinia na temat czeskiego i rosyjskiego węglaRe: Do ekogroszkowc?w - moja opinia na temat czeskiego i rosyjskiego w?gla
  • Data: 2011-12-19 13:55:42
    Temat: Re: Do ekogroszkowc?w - moja opinia na temat czeskiego i rosyjskiego w?gla
    Od: piechur <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-19 08:13, jachoska pisze:

    > Zastosowałem podkładki pod nogi pieca (z twardej gumy o grubości ok. 1cm).
    > Hałas się nie zmniejszył.
    > Czy mógłbyć trochę bardziej łopatologicznie wytłumaczyć (albo naszkicować i
    > wrzucić rysunek), gdzie, w jaki sposób i jakie "przekładki" zastosowałeś?

    Jeżeli chodzi o wytłumaczenie to sprawa wygląda tak, że jak się
    przyjrzysz to silnik przykręcony jest do reduktora za pomocą 4 śrub. Jak
    go odkręcisz to zobaczysz, że silnik i reduktor wyposażone są w
    plastikowe zębatki (ale to nieistotne). Na każdą ze śrub nałożyłem
    przekładki z węża gumowego bo nie miałem nic innego. Grubość tych
    przekładek to tak ok. 3-5mm. Średnica węża nawet nie wiem jakiś 1-2cm.
    Skręciłem ponownie ze sobą reduktor z silnikiem. W związku z tym, że
    pomiędzy nimi były przekładki to pozostała szczelina którą
    zabezpieczyłem taśmą żeby do środka nie dostawał się kurz/pył. Czyli
    teraz mam tak kołnierz silnika (okrągły), przekładka, kołnierz reduktora
    (też okrągły). Wcześniej oba kołnierze stykały się całą powierzchnią,
    teraz wibracje przenoszą się tylko przez śruby. Prawdopodobnie to co
    zrobiłem skróci żywotność tych zębatek ale tyle co ten silnik się
    napracuje to nie powinno mieć to znaczenia.

    Jeżeli nie wiesz gdzie jest ten reduktor i w którym miejscu zastosowałem
    te przekładki to napisz. Zrobię zdjęcia i pokażę na rysunku.
    pieszy.