    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do przemyślenia- kontynuacja
    Date: Mon, 20 Apr 2009 14:57:04 +0200

    news:gshbf2$6f8$1@news.onet.pl...
    > Na grupie toczą się zaciete dyskusje nad wyższością FIRM nad Heńkami iitp
    > Szanowni grupowicze mam kilka pytań- dotyczy budowy domków
    > jednorodzinnych- czyli temat nam bliski
    >
    > 1. Czy ktoś z grupowiczów trafił np na takiego Kierbuda który faktycznie
    > rzetelnie pilnował procesu budowy , sprawdzał wykonawców sam wynajdywał
    > błędy wykonawcze itp.. Taki któremu inwestor może w pełni zaufac?
    > 2. Czy spotkaliście sie z solidną FIRMĄ która solidnie wszystko robiła,
    > nie naciagała inwestora, nie kombinowała z materiałami, roboty wykonywała
    > zgodnie ze sztuką itp.?
> [...]

    A to i ja sie dopisze do tematu...
    Slowko wyjasnienia najpierw...
    Robie elementy domow (sciany i wiezba) i ich montaz...
    reszte robot zazwyczaj robia inne firmy...
    Kierbud jest zazwyczaj inwestora ale czesto pada pytanie czy kogos nie
    mam...
    Jedyny jakiego polecam jest z Pruszkowa i tylko w okolicach DC bierze
    roboty.
    I jest bez zarzutu, na budowie co 2-3 dni czasami codziennie,
    czesto podsyla znajome firmy na poszczegolne roboty ale...
    u niego nie ma przebacz,
    znajomy czy nie jak tylko cos jest nie tak to sie nie patyczkuje,
    przy mnie wywalil Henkow, z ktorymi znal sie ponad 3 lata
    Przepisy ma w malym palcu, wiedza o budowlance potezna,
    a jak dostal pierwszego kanadyjczyka
    to po 3 dniach zastrzelil mnie szczegolami bo sobie troche poczytal...
    Cenowo powiem ze polka srednia wyzsza ale mysle ze warto...
    Ja akurat wole brac FIRMY,
    chociaz zdarza mi sie ze do wiekszych wiezb dachowych biore Henkow
    ale musze z nimi walczyc o jakis papier (umowa o dzielo chociaz)
    i to jest u nich najwiekszy problem.
    Z porzadnych FIRM to glownie branzowe, elektryk, hydraulik.
    A kombinacje ucinam krotko,
    robota z materialem i reszta mnie nie interesuje.
    Oczywiscie wstepnie mam podliczone zawsze wiec pole manewru maja niewielkie.

    pozdrawiam
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl