    From: Green <*cotrzebausun*lin_aquarius@wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Do wypalaczy sadzy w kominie
    Date: Fri, 1 Nov 2013 23:35:23 +0000 (UTC)

    W artykule <d...@g...c
    om>
    k...@g...com napisal(a):

    > jak ktoś chce wypalać osady w kominie to powinien robić to z głową.
    W odpowiednim momencie trzeba umieć zgasić ogień.
    Trzeba się do tego przygotować.
    Samo zatkanie dopływu powietrza może być niewystarczające.
    Fachowo wygląda to tak. Piec do którego jest podłączony wypalany komin
    musi być zapakowany opalem które potrafi się stosunkowo szybko zapalić.
    Podpala się sadze i jak zaczną ostro się palić to odpala się piec żeby
    spalinami zgasił płomień. Takiej metody używa się w górnictwie.
    Strażacy maja na wyposażeniu sinik odrzutowy. Odpalają go i spalinami
    w których jest za mało tlenu żeby mogło się coś palić duszą ogień.

    A nie myśałeśa by postawić na podwórku rurę eksperymentalną,i przećwiczyć?
    Słyszałem ze kominowi dobrze robi nalanie na palenisko benzyny i podpalenie.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848