  • Data: 2014-12-10 16:47:38
    Temat: Re: Dobowe zużycie gazu ziemnego
    Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ogrzania w calym sezonie zuzuwalem ~18 mp do 20 mp drzewa. Po

    Az tyle to ja nie zuzywam. Okolo 5mp mi schodzi od pazdziernika do
    kwietnia. Pale akcja i debem.
    A jak chce na ladny ogien popatrzec to myje szybke i daje brzoze :)

    Nigdy nie rozpalam na duzy hajc, poniewaz wtedy robi sie sauna w domu i
    dodatkow zaczyna czus przyplanony metal, kurz etc.
    Normalnie z kratek dmucha 50 stopni.

    Tak jak Kris pisze drewno wymaga troche wlasnej pracy. Na razie ta praca
    daje mi odprezenie i przyjemnosc :)
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z