eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDobra wiadomość dla chcących wynająć mieszkanie w Lodzi › Re: Dobra wiadomość dla chcących wynająć mieszkanie w Lodzi
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 15 Apr 2023 03:58:00 -0700 (PDT)
    <f...@g...com>
    <u1dur1$20gko$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Dobra wiadomość dla chcących wynająć mieszkanie w Lodzi
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 15 kwietnia 2023 o 12:38:28 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > połowy banków, wojna na Tajwanie czy wygrana Konfederacji, szanse na
    > zawirowania rynku nieruchomosci są możliwe co najwyżej lokalnie i chwilowo.
    > Kolejny gównoprzykład.
    >
    > Co kowale mają wspolnego z nieruchomościami i jak ich model pracy ma się
    > do rynku wynajmu?
    > Nauka na nich bazuje. Z wielkimi sukcesami.
    >
    > Natomiast pieprzenie "zięcia ciotki szwagier to miał taki przypadek" nie
    > działa od kilkuset lat. Przegapiłeś rewolucję którą nazywamy "metoda
    > naukowa". Nie martw się, nie jesteś jedyny, który nie pojmuje co to
    możliwości jakie mają potencjalni nabywcy.
> [...]
    > hipotezy, szczególnie ekonomiczne, analizując dane historyczne i
    > wykonując predykcje modelami na danych historycznych. Dzięki temu
    > uzyskujemy nieco więcej pewności, że predykcje w przyszłość mają sens
    > większy, niż brenie wyssane z palca przez emerytowanych myślicieli.
    > To bez znaczenia kto będzie miał rację z punktu widzenia tego, czy się
    > mylisz czy nie. Nawet zepsuty zegarek pokazuje dobrą godzinę 2x dziennie.
    > Ja zaś uważam, że w Fordach zawsze palą się lewe żarówki, jako pierwsze.
    > Wiem, bo koledzie się spaliła. I dlatego mogę sobie pozwolić na solidną
    Chociaż przykłady mnie nie dotyczące podaje. Dlaczego do wyborów nie będzie
    rewolucji w żadną stronę napisałem. Dlaczego po wyborach będą duże zmiany wynika z
    danych gusowskich na bazie których stworzono wykres z wyzami demograficznymi.
    Katastrofy wynikającej z nadmiaru pustych nieruchomości w Polsce nie da się uniknąć.