eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła › Re: Dobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła
  • Data: 2011-11-28 10:17:41
    Temat: Re: Dobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:javi0t$9n1$1@inews.gazeta.pl...
    >

    > chłopie, ja z tobą absolutnie nie dyskutuję o pompach ciepła, do danych z
    > linka nie mam specjalnych zastrzeżeń. Śmieszy mnie tylko twoja walka z
    > rekuperatorami :-)
    >

    > b.

    A co ja mogę skoro ktoś policzył i doszedł do wniosku że takiego za 1200
    złotych rekuperatora nie warto mu instalować. Nie walczę z rekuperatorami. To
    dobre i przydatne urządzenia. Tylko że nie wszędzie. Są budowle ze nie dość że
    warto to jest nakaz ich stosowania. Do domku czy mieszkania nie warto. Co
    dzisiaj rekuperator zaoszczędzi. Na termometrze za oknem jest teraz +7.
    Powarczy sobie i tyle. Poza tym fora takie jak to nie są najszczęśliwszym
    miejscem dla spamu. Co mi po czyichś wyliczeniach jak nie można tego
    zweryfikować. Popatrz na jeden z niedawno założonych tematów. W przeciągu
    kilku minut dwie osoby napisały cztery teksty. Na dodatek pozytywne. Fuks,
    umówili się czy to jedna osoba?