eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła › Re: Dobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła
  • Data: 2011-11-28 12:15:21
    Temat: Re: Dobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lis, 09:35, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:

    > wystarcza i z kranu leci za zimna. Moje baterie tak działają, działa tak
    > wiele innych baterii z którymi miałem okazję mieć do czynienia. W instrukcji

    http://www.lazienkowy.pl/1586-9-17-jaki-panel-pryszn
    icowy-wybrac.html

    "Parametry techniczne instalacji - aby spełnić warunki działania
    panelu prysznicowego należy przed dokonaniem zakupu panelu
    prysznicowego sprawdzić w dokumentacji technicznej jakich parametrów
    instalacji wodociągowej on wymaga. Najczęściej zaleca się następujące
    parametry: ciśnienie robocze - 3,0 - 5,0 bar; maksymalna różnica
    ciśnienia na obu przyłączach wody - 0,5 bar; maksymalna temperatura;
    maksymalna temperatura ciepłej wody 60 stopni Celsjusza; minimalna
    temperatura wody ciepłej - 40 stopni Celsjusza."

    Moja bateria jest przypuszczam jakims tandetnym chinczykiem a dziala
    dobrze nawet ponizej 40stC :)
    pozdr.

    --
    Adam