  • Data: 2016-02-24 22:40:34
    Temat: Re: Dolne źródło - rozkminki
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 24 Feb 2016 22:21:12 +0100, Irek.N.

    > Były kiedyś na grupie podawane jakieś tabele/nomogramy/wykresy... nie
    > pamiętam, z których wynikało, kiedy przestaje się opłacać grubszy.
    > Moim zdaniem 15cm porządnego (nie koniecznie najlepszego) na dowolnym
    > podłożu załatwia temat raz na zawsze. Ale to tylko na moje wyczucie
    > (liczyłem to ze 3 lata emu?).

    Podłogówkę uwzględniałeś w obliczeniach?
    To dosyć częsty błąd przy liczeniu...

    > Kominek zrozumiem, to zupełnie inne ciepło.

    Ale z płaszczem i jeszcze wpięte do podłogówki?

    > Ktoś może tak lubić. Ale przykładowo kocioł nieautomatyczny? Masakra :(

    W ciągu miesiąca dwóch takich spotkałem na FM. Dramat jakiś.

    > No co Ty, ale jak mu się trafi taki 1m3? :)

    Podpisz papiery! Jak nie podpiszesz to inni podrobią. ;)

    > Ok, ale tylko ze względu na łatwość, czy po prostu
    > będzie tak samo dobry jak pionowy?

    Będzie lepszy niż pionowy, bo tańszy.
    I można siłą rzeczy samemu zrobić.

    > Spiralka to sposób układania, czy rodzaj rury?
    > Zaraz... coś mi świta. Jak rozciągnięta i zgnieciona sprężyna?
    > A to nie jest kilka razy droższe niż prosta rura?

    Sposób układania, a co za tym idzie, kopania.
    Jest tańsze i szybsze.

    --
    Pozdor
    Myjk