  • Data: 2012-03-08 06:20:30
    Temat: Re: Dom dwulokalowy, dwupokoleniowy
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-07 21:20, kiki pisze:

    > Ja ci radzę przemyśl to :-)

    wiem że to nie jest idealne rozwiązanie, trzeba wybrać mniejsze zło, z
    dla jednego będzie to ten wariant, dla drugiego inny.
    Znam rodziny, które przez mieszkanie z teściami się kłócą, ale zawsze są
    to wspólne domy (w sensie wejścia, często też kuchni, niestety nie znam
    nikogo kto mieszkałby w bliźniaku z teściami), znam też rodziny które
    kłócą się przez teściów mimo że z nimi nie mieszkają - bo wp.. się w ich
    życie, a nie potrafią im tego powiedzieć

    Lukasz