  • Data: 2012-03-08 08:47:40
    Temat: Re: Dom dwulokalowy, dwupokoleniowy
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 marca 2012, 09:46:23 UTC+1 użytkownik z...@g...com
    napisał:

    > Uwierz mi , nie jest to dobry pomysł ...
    >
    > Mam dobrego kumpla który kilka lat temu razem z rodzicami wybudował taki dom.
    Większość kasy dali rodzice. Dom parterowy oddzielne wejścia i itd ...
    > No i co ?
    > Rodzice chłopaka nie mieli co robić i codziennie przebywali z młodymi.
    > Na początku było fajnie ale bardzo szybko zaczęło to mocno denerwować i bardzo źle
    wpływać na związek. Dochodziło do kłótni bo teściowa wtrącała się do wychowania
    dzieci , ciągle pouczała "córkę" i itd ...
    > Wiem że było bardzo ostro bo niemalże nie skończyło się na rozwodzie. Kumpel coś
    przebąkiwał że chce kupić mieszkanie i dom , bo już ma dość...

    > Sam przez chwilę (2mc) mieszkałem z teściami (musieliśmy opuścić nasze mieszkanie ,
    a nie mogliśmy wprowadzić się do naszego domu bo wymagał jeszcze wykończeniówki).
    Uwierz mimo że żyję z teściami bardzo dobrze to po zamieszkaniu powoli zaczęło
    dochodzić do spięć ...