  • Data: 2010-10-01 09:39:11
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.09.2010 10:10, Jan Werbiński pisze:

    > Twierdzę, że jest duże prawdopodobieństwo takiej sytuacji. W skrócie:
    > spadną.

    W jakiej perspektywie i o ile?

    > Moje rosną.

    Moje nieruchomości też. I co mi zrobisz? ;->
    [ciach]

    > Jeden z wielu argumentów: Stratę z akcji można rozliczyć tylko w ciągu
    > chyba trzech lat. Na IKE można ją rozliczyć np 20 lat później.
    > Zyski można reinwestować. Ogólnie jest dużo lepsze nawet po
    > uwzględnieniu podatku.
    > Ponadto można pod jego zabezpieczenie wziąć kredyt. Bardzo możliwe, że w
    > przyszłości będą nowe ulgi i zachęty ze strony fiskusa do korzystania z
    > IKE.

    Ale (1) kredyty są wg. ciebie ZŁE, a poza tym (2) mowa była o uniknięciu
    belkowego.

    > Zakładam że się zmienią. To pewne.

    Ile, w którą stronę i w jakim czasie?

    > Ręce opadają...

    Nie zrozumiałeś? To nie bank płaci podatki od swoich zysków kapitałowych
    na twojej lokacie, tylko ty płacisz od swoich zysków - a bank działa
    jako twój automatyczny księgowy.

    Podobnie jak np. pracodawca odprowadzając zaliczki na podatek dochodowy.

    > Ja?

    Tak, ty.
    [ciach]

    > Tak to sobie tłumacz. Nakłamałem Ci. Teraz możesz zabrać zabawki z
    > piaskownicy i iść na huśtawki.

    Jesteś dziecinny - obrażasz się, jak zostajesz przyłapany na kłamstwie.

    > Epidemia będzie, ale nie dżumy. W dalszym ciągu trwa epidemia HIV w Afryce.

    Ojej, a czego? Powiedz? I też będą jeździć i zbierać trupy?