eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
  • Data: 2015-06-09 11:13:12
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-08 o 23:45, masti pisze:

    > wydajesz sądy nie mając pojęcia o mnie. I nie wiesz jakie decyzje
    > podejmowałem.

    Jakie znowu sady...

    > Ciekawe, ze jak co do czego przychodzi to Ci bogobojni
    > lecą do kumpla lekarza po aborcję.

    Statystyk pewnie nie podasz?

    > nie odmówił. Przeciągał niepotrzebne badania do czasu aż ustała prawna
    > możliwość usunięcia ciąży. Ten odważniak nie miał nawet jaj by
    > powiedzieć, zę odmawia.

    Prokurator byl innego zdania, ale dla Ciebie to i tak nic nie zmienia.

    > patrz wyżej

    I widzisz jak Ci nawciskali propagandy?
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Zapadla-decyz
    ja-o-umorzeniu-sledztwa-w-sprawie-prof-Chazana,wid,1
    7502814,wiadomosc.html?ticaid=11503a

    > jako lekarz wie, że nie ma bezpiecznych zabiegów. poza tym w tym
    > momencie to w jaki sposób zostało dokonane zapłodnienie nie ma
    > znaczenia.

    He
    Oczywiscie, ze nie ma. Problem jest innej natury. Czy mozna bawic sie w
    zaplodnienia narazajac dzieci i matki na takie przezycia i nie miec
    wyrzutow sumienia. Ty tego nie podejmiesz, bo nie da sie tym dopiec jak
    gadka nt. przykazania o zabijaniu. Stad wlasnie wniosek o tym, ze jestes
    adwokatem nieswojej sprawy a nie osadzanie Ciebie. Podejmujesz temat
    zeby byc przeciwko, a prawda Cie nie interesuje.

    > to, żę patrzysz na śwait przez spore ograniczenie wiedzy

    Hehe, ja w ogole w tej sprawie nie patrze z pozycji wiedzy. Co to za
    wiedza jak sie mysli czy jedna komorka to juz zycie czy jeszcze nie?
    Chcesz licytacje nazywac wiedza? Jedyna perspektywa jaka mam to trojka
    moich dzieci i pewnie ciut wyzsza wrazliwosc jak srednia spoleczna.

    > grupa komórek nie wie, ze została zabita. Więc byłoby mi wszystko jedno

    I to jest ta wiedza? Powodzenia...
    Ile komorek wg. Ciebie to juz czlowiek? Jak wysysa sie mozg i odrywa
    rece nienarodzonego dziecka to juz czlowiek czy tylko komorki?

    Pozdro.. TK