  • Data: 2017-02-23 15:57:39
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Maniek4 napisał:

    > Jak pamietam wentylatory mialy byc wypierdziste i dozywotnie a nie
    > na piec lat. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem na etapie upraszczania
    > wszystiego maksymalnie jak sie da. Bycie konserwatorem we wlasnym
    > domu zaczyna mnie nudzic.

    Szczęśliwie ominął mnie etap komplikowania wszystkiego na maksa, więc
    nie mam tego problemu. Doceniam te wszystkie wynalazki, poszanowanie
    energii jest mi bliskie, nad każdym żyjątkiem lubię sie pochylić.
    Niech sobie wszystko będzie wypierdziste, byle pierdziało daleko od
    mojego domu. Po to mam własny dom, bym w maju otwierał w nim okna,
    gdy wokół pachną bzy. Lub kiedy burza i nawałnica. Albo nawet mróz
    siarczysty, szeroko, na chwilę, by ciepłe z zimnym mogło ganiać za
    sobą po pokoju. Największą karą byłoby dla mnie mieszkanie w chacie,
    co ma przez okrągły rok temperaturę ustabilizowaną na poziomie 21,7
    stopnia -- naukowo wyliczoną jako optymalną dla mojego organizmu.
    Ja mogę nawet płacić więcej, byle tak nie mieć.

    --
    Jarek