  • Data: 2017-02-23 18:20:30
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2017 o 14:23, Lisciasty pisze:

    > Ano tak zrobię, co mi szkodzi potestować. Robisz z tego jakąś harmonijkę?
    > Mocujesz jakoś do ramki czy jak to fizycznie jest zrobione?
    Ja mam ramki druciane takie jak ta:

    http://allegro.pl/ramki-do-montazu-filtrow-aeris-350
    -450-550-i6724028994.html

    Nie robię żadnych harmonijek - po prostu odcinam prostokątny kawałek i
    wzdłuż robię zakładki, które zszywam zszywaczem biurowym - tak się to na
    ramkach trzyma.

    > Ja też jadę na około 130 m3/h ale czasem odpalam "wietrzenie" na full,
    > jak mi się rodzina tapla w łazience czy inne źródła wilgoci się uaktywniają.
    Nawet na takie rzeczy jak wilgoć nie patrzę - łazienka (łącznie z
    ręcznikami i zachlapaną podłogą;) mi schnie 1-2h przy najniższym biegu reku.

    Wyższe biegi tylko jak goście są albo przy intensywnym używaniu kuchni
    (np. przetwory)