  • Data: 2017-02-23 15:27:08
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    > Najlepsze by były góralskie. Oni tam chodzą w cyfrowanych
    > portkach. To zupełnie co innego niż ceperskie pantalony
    > wyszywane analogowo. Digitalizacja wszędzie czyni postępy.

    Ale to nie moje opinie. Powtarzam banialuki z wczesniejszych dyskusji na
    temat kosztow i upierdliwosci posiadania WM. Czas fajnie weryfikuje te
    pierdoly, ktore zaczely sie od 80% oszczednosci na opale. W tej dyskusji
    filtry dwa razy do roku tanie jak stare gacie polecialy wlasnie w
    kosmos. A to wszystko za bagatela 6-7 tysi w formie centrali
    zawierajacej dziure w styropianie z dwoma wentylatorami. Jak pamietam
    wentylatory mialy byc wypierdziste i dozywotnie a nie na piec lat.
    Nie wiem jak Wy, ale ja jestem na etapie upraszczania wszystiego
    maksymalnie jak sie da. Bycie konserwatorem we wlasnym domu zaczyna mnie
    nudzic.

    Pozdro.. TK