  • Data: 2017-02-23 15:53:24
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 lutego 2017 15:27:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > W tej dyskusji filtry dwa razy do roku tanie jak stare gacie polecialy
    > wlasnie w kosmos.

    Jaki tam kosmos. Jak komuś nie wadzą peemy, to sobie filtr standardowy
    od kurzu i robali wymieni raz na pół roku za 10 zeta. A jak się człek
    chce bawić w walkę ze smokiem to pewnie więcej kosztów i zachodu będzie.

    > Nie wiem jak Wy, ale ja jestem na etapie upraszczania wszystiego
    > maksymalnie jak sie da. Bycie konserwatorem we wlasnym domu zaczyna mnie
    > nudzic.

    Bo ja wiem... Też planowałem zrobić dużo bajerów w chałupie, głównie tymi
    ręcami. A koniec końców wyszło, że prąd mam normalny, bez plcków i przekaźników.
    Rolety mam na sznurki i trza nimi szarpać naprzemiennie. Alarmu nie mam,
    kamer też nie, odzysku ciepła ze ścieków ani innych takich brak.
    Jedyną odchyłką od normy jest pompa ciepła, która jest nudna jak
    mikrofalówka, bo nic się nie dzieje. No i rekuperator, który też
    jest bo jest, a gdyby nie smród za oknem, to by nie było co przy nim robić :>

    L.