  • Data: 2017-02-23 18:28:14
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2017 o 13:30, Kżyho pisze:
    > No właśnie zapytam tu od razu, bo miałem się dopytywać przy okazji.
    > Robiąc sobie wentylację mechaniczną (zapewne jedyna sensowna to z
    > reku?), czy tam standardowo są jakieś filtry? Czy one sobie radzą z tymi
    > wszystkimi najgroźniejszymi pyłami PM2.5 i PM10?
    Filtry F9 kilkadziesiąt procent PM2.5 wyłapują według teorii.

    > No i ile
    > kosztuje w użytkowaniu to potem, bo zakładam, że trzeba te filtry co
    > jakiś czas wymieniać oczywiście?
    Pisałem gdzieś: 10zł z hakiem m2 i wymieniam filtr co tydzień więc w
    miesiąc pewnie ~1.5m2 zużywam czyli licząc z przesyłką pewnie jakieś
    20zł/miesiąc. Dla porównania matę G4 (standardową) wymieniałem co 2-4
    miesiące, najszybciej zasyfiała się pyłkami roślin na wiosnę ale to też
    przez to, że czerpnię mam ~0.5 metra nad ziemią.

    > A może macie jakieś lepsze rozwiązanie na ten problem?
    Mniejsze zagęszczenie ludności, zredukowanie ludzi na świecie o jakieś 4
    miliardy, edukacja tych co zostaną, czystsze źródła energii sponsorowane
    przez państwo, itd. ale chyba nie o to pytałeś;)