  • Data: 2017-02-23 15:39:52
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 lutego 2017 15:27:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > temat kosztow i upierdliwosci posiadania WM. Czas fajnie weryfikuje te
    > pierdoly, ktore zaczely sie od 80% oszczednosci na opale. W tej dyskusji
    > filtry dwa razy do roku tanie jak stare gacie polecialy wlasnie w
    > kosmos.

    Wentylatory które miały być praktycznie niezniszczalne- ktoś się wyżej chwali że po 5
    latach mu padł jeden już.

    A to wszystko za bagatela 6-7 tysi w formie centrali
    > zawierajacej dziure w styropianie z dwoma wentylatorami. Jak pamietam
    > wentylatory mialy byc wypierdziste i dozywotnie a nie na piec lat.

    Ano tez to zauważyłeś.

    > Nie wiem jak Wy, ale ja jestem na etapie upraszczania wszystiego
    > maksymalnie jak sie da. Bycie konserwatorem we wlasnym domu zaczyna >mnie nudzic.

    Daj każdemu spróbować się pobawić
    Też pare moich jak się teraz opkazało bezsensownych pomysłów tu omawialiśmy-jakies
    czujniki temperatury w każdym pokoju montować chciałem, podgrzewany podjazd bo
    wymiennik i rury kosztuja tyle co nic.
    Czas na szczęście to zweryfikował i projekty niezrealizowane.
    Wodotrysków nie montowałem to i psuć sie co nie ma. Aczkolwiek pompe co już jedną
    wymieniłem, ze dwa lata temu halogeny(GU costam jak zaczeły po 4-5 latach padać
    wymieniłem na ledy)
    Parę dni temu po ok 2 latach pierwszy led padł.
    Z seri 4szt kupionych razem- 2 lata gwarancji bo sobie paragon i pudełko
    zeskanowałem. Pierwszy padł kilka miesięcy po gwarancji
    Reszta póki co świeci ale jak długo?