  • Data: 2017-03-15 01:18:18
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie tylko bloki z wielkiej plyty istnieja, wiem ze Ci pasuje robic do nich
    odniesienie. Sa kamienice. Duze mieszkania i niski czynsz. Odkad jest brama na pilota
    mam zero problemow z parkowaniem. Duze jasne podworko z drzewami i kwiatkami. Gdybym
    byl niemcem to do sklepu spozywczego w pizamie, szlafroku i bamboszach moglbym pojsc
    bo wyjde z bramy i pierwsze drzwi to duzy sieciowy sklep spozywczy z niskimi cenami.
    W zasadzie samochod mi zbedny bo mieszkam w centrum i wszedzie gdzie chce dojechac
    dojade komunikacja miejska. W godzinach szczytu na ulicach dojade o polowe szybciej
    niz samochodem poza godzinami szczytu troche dluzej niz samochodem. Dzieci do szkoly
    mialy 5 minut na piechote i jedno skrzyzowanie ze swiatlami. Do lekarza mam z 500
    metrow i po drodze trzy apteki. Z okien na ulice widze duzy park. Do tego mam lepsze
    niz za miastem powietrze. No i nie mam zadnego kredytu do splacenia. O gzorach typu
    taczka, lopata, motyka, sipa, agregat pradotworczy, pila spalinowa itp wiem ze sa.
    Szpadel mam ale go z samochodem kupilem i sie nie liczy jako wydatek. Jak wyjebalo
    podstacje i 1/4 miasta pradu nie miala to po trzech godzinach naprawili. Z sasiadow
    jestem zadowolony i oni ze mnie chyba tez. Jak sie zrobi cieplej to robimy grila na
    podworku. Najbliszy w pierwsza sobote wiosny bedzie, taka tradycja od zawsze tu gdzie
    mieszkam panuje. Nawet jak by lalo to problemu nie ma bo sasiad ma firme kateringowa
    i namiot rozstawimy, rollbar bedzie, profesjonalny grill, muzyka. Ty w tym czasie
    dla sportu bedziesz ryl w ziemi jak ten jeden kret co Ci przeszkadza i wydasz przez
    niego tyle ze krowe mleczna bys kupil a on wazy z 10 deko jak nazarty i klocka nie
    postawil.