  • Data: 2017-03-15 00:35:29
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    > balsamowanie moich oczu polega wykazywaniu komfortu i taniosci mieszkania we
    wlasnym domu. I nagle pokazuje sie temat; jaki agregat pradotworczy kupic, zakopac
    dwadziescia centymetrow pod ziemia kilkaset metrow kwadratowych siatki, jaka pila
    spalinowa najlepsza itd. I tak w tym roku mieszkajacy w domkach farta mieli bo sniegu
    bylo malo.

    Malo jak malo, ale mi tyl bramy wjezdzal na lod i spowrotem nie bardzo
    chciala ruszyc. Musialem kuc lod, kiedy Ty blogo ogladales serial.
    No ale tak to jest, ze mozna nie robic nic, albo robic cos i potrzebowac
    narzedzi. Zaloze sie, ze pila nie byla potrzebana bo musi tylko chce.
    W tym roku planuje jeszcze postawic drewutnie z wiata na przechowywanie
    ogrodniczych sprzetow, rowerow dzieciakow i samochod. W drewutni mam
    zamiar przechowywac pod dachem zakupione jesienia kilka metrow debiny do
    kominka. Mozna by powiedziec, ze gdybym zostal w mieszkaniu to bym tego
    nie potrzebowal, ale jest odwrotnie. Wyprowadzilem sie zeby moc to
    wszystko miec. Nie w sensie jakiegos durnego przelicznika finansowego a
    w sensie mozliwosci. W mieszkaniu ich po prostu nie mialem. Mialem za to
    parking, sasiadow tych samych co dzien na lawce, pijanych zgredow w
    letnie weekendy i jazde rowerem. Tak, wtedy rozumialem przyjemnosc z
    jazdy rowerem. Gdybym tam zostal polubilbym pewnie i bieganie. Ale zeby
    nie bylo, ze moj sposob na zycie jest jedyny dobry. Jest, ale dla mnie.
    Ty nie jestes mna i Tobie pasuje inaczej. Na dzis nie wyobrazam sobie,
    ze moglbym wrocic do bloku. Nawet wtedy, gdy ten kret wqrw..a mnie do
    bialosci.

    Pozdro.. TK