eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDziwny problem. Część kaloryferów czasami zimna. Domek. › Re: Dziwny problem. Część kaloryferów czasami zimna. Domek.
  • Data: 2009-02-16 22:19:28
    Temat: Re: Dziwny problem. Część kaloryferów czasami zimna. Domek.
    Od: "Łuki" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JKK:
    > Ten piec ma jakąś automatykę ?

    Ma.
    Nie bardzo wiem, jak to opisać, ale spróbuję.
    Na dole pieca jest panel.
    Po lewej jest włącznik, guzik z płomieniem, poniżej czarne pokrętło do
    regulacji temperatury na wyjściu z pieca (9-7-5- cos takiego).
    Po prawej są krzywe, 2 pokrętła do ich ustawień (jedno z numerem krzywej
    (1-9) , drugie z +4 -4). Poniżej jest przełącznik cos jak noc, dzień, E,
    zegarek i 0. Obok zegarek. Mam ustawione na dzień. To chyba tyle. Zewnętrzna
    czujka pogodowa jest odłączona od automatyki, bo stwierdziłem, że jest
    walnięta. Kiedyś z niej korzystałem, ale w tym roku odłączyłem, bo nie
    mogłem osiągnąć sensownej temperatury na wyjściu z pieca, mimo zastosowania
    najstromszej krzywej.

    W domu nie ma żadnej czujki temperaturowej.

    Ogólnie piec działa. Trzyma zadaną temperaturę na wyjściu. Włącza się i
    wyłącza.
    Obok pieca jest zawór A-B-C (rozdzielnik ciepła?) ustawiony na AUTO.

    Łuki <c...@p...onet.pl>
    http://lukasz.marks.net.pl
    Dzień bez roweru to dzień stracony!