  • Data: 2012-12-29 21:13:54
    Temat: Re: Ekonimicznew palenie ekogorszkiem.
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie mam :D

    To widzę że chcesz szybko się pozbyć pieca :)

    Ja w tamtym roku robiłem "testy". Paliłem przy 50 stopni , 55stopni i 60
    stopni ...

    Nie zauważyłem żadnej różnicy w ilości spalania , a jeśli były to zapewne
    symboliczne ...

    Spalanie (nowy dom 105m2 - podłogówka) miałem około 10kg na dobę ,
    identyczne prawie całą zimę.

    Jeśli masz grzejniki to przy 60 stopni u Ciebie szło 60 stopni na grzejniki
    więc co sie dziwić że spalanie było większe niż przy 45 stopniach jak w tym
    przypadku szło na grzejniki 45 stopni ?

    Tyle że jak masz zawór czterodrożny to też mógłbyś ustawić temp. na
    grzejnikach 45 stopni mimo że na piecu bylo by 60 stopni ...

    Najpierw może zmodernizuj kotlownię i zrób instalcję tak jak zaleca
    producent kotła ...

    Bo jak puszczałeś na grzejniki 60stopni a co za tym idzie grzejniki działały
    na wyższej mocy , to się nie ma co dziwić że spalanie bylo dużo wyższe niż
    na 45 stopniach :)