eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domEkspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac? › Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
  • Data: 2010-12-13 14:13:05
    Temat: Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2ccbf7c8-00f4-4a30-9ab7-f1e955c5804b@v12g2000vb
    x.googlegroups.com...
    On 13 Gru, 10:04, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
    > Zadne.
    > Kolejny gadzet i sztucznie stworzony popyt przez pranie m zgu reklamami.
    >
    > Cenowo kosztuje wielokrotnie drozej od prawdziwej kawy z ekspresu. Smakuje
    > dobrze, zupelnie tak samo dobrze jak przecietna kawa ze zwyklego ekspresu
    > albo rozpuszczalna Nescafe czy Jacobs. Nie zachwyca, ale da sie wypic.
    >
    > Kawa z ekspresu kapsulkowego ma ta wade w stosunku do rozpuszczalnej, ze
    > przy podobnym smaku dluzej trwa jej przygotowanie. I trzeba wydac 1,5 kPLN
    > na ekspress.

    Albo Ci ktoś kubki smakowe wyparzył albo nie próbowałeś kawy w
    kapsułkach on Nespresso oraz powtarzasz bajeczki dla dzieci.
    Pierwsze primo ekspres do kapsułek można kupić poniżej 1,5kPLN i to
    znacznie bo jest już za 400, a inne są jeszcze tańsze. Dający równie
    dobrą kawę przy podobnym nakładzie pracy (czyli minimum z wbudowanym
    młynkiem) jest znacznie droższy
    Drugie primo rozpuszczalny to jest proszek do prania a nie kawa, w
    kapsułkach jest kawa.
    Trzecie primo kawę w kapsułkach można przechowywać długo bez straty
    smaku, więc jak ktoś robi w domu kawę od święta (np. tylko w weekend)
    ma możliwość zrobienia sobie dobrej kawy za małe pieniądze, równie w
    biurze jest przydatne bo nie robi balaganu.
    ---------------------

    Próbowałem tą kawę. Kilka rodzajów, także tą z drugą kapsułką na mleko.

    Dałeś sobie wyprać mózg marketingowcom. Dosypali chemii do kapsułek i nią
    się delektujesz. Pewnie lubisz opychać się glutaminianem sodu z dodatkiem
    mięsa?

    Kawa rozpuszczalna jest kawą. Wywarem z kawy zmielonej osuszonym przez
    pryskanie z dyszy w suchym powietrzu. To samo co się pije, tylko bez wody.
    Owszem zdaniem znawców traci aromat, ale jest dobra.

    Kawa w kapsułkach? Nie wiem co tam jest, ale na pewno nie tylko kawa.
    Prawdopodobnie konserwanty, przeciwzbrylacze, utrwalacze aromatu.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/