eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domEkspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac? › Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
  • Data: 2010-12-13 21:03:18
    Temat: Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 13 Dec 2010 10:04:31 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Zadne.
    > Kolejny gadzet i sztucznie stworzony popyt przez pranie mózgu reklamami.

    Jedyną reklamą, która skłoniła mnie do kupna, była prezentacja
    zadowolonego użytkownika takiego wynalazku.

    > Cenowo kosztuje wielokrotnie drozej od prawdziwej kawy z ekspresu. Smakuje
    > dobrze, zupelnie tak samo dobrze jak przecietna kawa ze zwyklego ekspresu
    > albo rozpuszczalna Nescafe czy Jacobs. Nie zachwyca, ale da sie wypic.

    Smakuje dobrze. Za to łatwość przygotowania o rząd wielkości lepsza.
    Zwłaszcza takich dwuskładnikowych, po których normalnie jest masa
    sprzątania.

    > Kawa z ekspresu kapsulkowego ma ta wade w stosunku do rozpuszczalnej, ze
    > przy podobnym smaku dluzej trwa jej przygotowanie. I trzeba wydac 1,5 kPLN
    > na ekspress.

    Sorry, ale tutaj chrzanisz.

    Po pierwsze taki ekspres kosztuje ułamek tego - za KP2100 dałem równe
    370zł.

    Po drugie przygotowanie takiej kawy trwa kilkadziesiąt sekund - włączyć,
    kapsułka, wajcha, poczekać aż naleje, wajcha, kapsułka, wyłączyć. Wypić.

    Po trzecie (żeby dwa razy nie pisać) - w kapsułce jest zwykła kawa. Lub
    mleko w proszku - skład: mleko, cukier, lecytyna sojowa.
    Tu masz skład mleka dla dzieci:
    http://www.sidex.webd.pl/allegro/sid_art/bo-mar/mlek
    o/3.jpg

    --