eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja Monstera › Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Mon, 19 Aug 2013 20:20:07 +0200
    Message-ID: <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    Lines: 48
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1376936396 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1220 82.143.187.50:64838
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048373 pl.rec.dom:135891
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 19 Aug 2013 19:34:53 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:
    > W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
    > sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni
    > z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM.
    > Inną możliwością jest przesłanie urządzenia do siedziby ELECTRO.pl
    > w celu weryfikacji urządzenia pod kątem zgłaszanych nieprawidłowości.
    > W przypadku wyboru drugiej opcji proszę o podanie dokładnego terminu
    > oraz adresu pod który ELECTRO.pl może zlecić firmie kurierskiej odbiór
    > urządzenia.

    Zdecydowanie zalecam skorzystanie z uprawnien konsumenta i odeslanie
    sprzedawcy. Bedziesz pod ochrona ustawy, i nie bedziesz sie p* z
    serwisem.

    > 2 dni (robocze) na przesyłkę, 2 tygodnie (pełne/zwykłe) na odpowiedź,
    > z której niewiele wynika... Idąc tym tropem, można dziś zapłacić,
    > a już za pół roku cieszyć się zakupem. ;)

    Kupilo sie najtansze chinskie g*, a teraz sie ma pretensje ?
    Jakbys se kupil iPhone, to bylbys zalatwiony w bialych rekawiczkach
    :-)

    Nie martw sie, taki standard, wszedzie cie podobnie zalatwia.

    > Reklamowana żółta plamka na dole ekranu pojawia powoli/stopniowo
    > kilka (kilkanaście) sekund po włączeniu ekranu i albo ja się do
    > niej już przyzwyczaiłem, albo robi się coraz mniej uciążliwa,
    > ale doprowadziła do tego, że niemal wszędzie (na notebooku,
    > netbooku czy na smartfonie Ace, a nawet na tym Monsterze)
    > spodziewam się zobaczenia takiej plamki, którą (w razie
    > zobaczenia) podświadomie chcę zignorować. :)

    A to tylko ostrzezenie "Uwaga, Google podsluchuje" :-)

    > Sam smartfon raczej polecam, zaś sklepu Electro.pl -- zdecydowanie nie polecam.

    Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?

    > BTW 3G/2G -- jak na razie nie mam żadnych problemów związanych ze współpracę
    > dwóch SIMkart. Natomiast czasami ;) trudno włączyć WiFi. Raz doszło do tego,
    > że smartfon zrestartowałem, aby włączyć WiFi.
    > I jeszcze ciekawostka -- co najmniej dwa razy smartfon bez widocznej
    > przyczyny zrestartował się i raz wyłączył się bez widocznej przyczyny.

    Ale smartfon polecam ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1