eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-20 13:00:51
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "J.F." 13ipmgkujochs$.snabblyozmvv$....@4...net

    >> Stracę sporo czasu.

    > Albo zyskasz. Np gdy serwis nie naprawi - to nie bedzie "wymieniamy po
    > 5 naprawach", tylko "mieliscie 14 dni na naprawe, ktora nie zostala
    > wykonana"..

    Jak i mieliście czas na wysłanie bonu wakacyjnego. Raczej powinienem
    cieszyć się tym, że w ogóle dostałem te smartfon, bo electro.pl mógł
    powiedzieć: nie mamy twego płaszcza i co nam zrobisz?

    JF -- przetrzyj oczy i zobacz rzeczy takimi, jakimi one są.
    Zgłaszam do nich niemożliwość połączenia się z Aero2 -- co odpowiadają?
    Nic. :) Ten problem to nie jest problem jednostkowy, ale problem masowy,
    dobrze im znany, dlatego mogliby przed wysłaniem smartfonu napisać, co
    trzeba poprawić w wiadomym opisie APN. (wyczyścić poletko typ APN) Nie
    tylko nie uprzedzili, ale uznali, że składam reklamacje nie tak, jak
    oni chcą, zatem w ogóle nie będą odpowiadali. A złożyłem poprzez ich
    własna stronę WWW, przez kontaktowy formularz. Rozumiem, że oficjalnie
    chcą mieć inną drogą, aby nadać numer sprawy itd., ale chyba i bez tego
    numeru mogli mi powiedzieć, dlaczego Aero2 nie działa, choć karta Aero2
    rejestruje się a karty Play współpracuje bez oporów.

    Przetrzyj oczy i zobacz, co to za sklep. Odeślę im smartfon, oni to
    zobaczą po 14 dniach, odpiszą, że właśnie reperują, ale poczta, ale
    czynniki obce i niezależne...

    Pójdę do sądu? Wówczas smartfonem pobawię się za kilka lat, gdy
    będę zachodził w głowę, jak to możliwe, że przed laty starczało
    ludziom tak niewiele...

    Zauważ, że rząd kupił fotele (za pieniądze podatników)
    po 13.5 kpln za sztukę (łącznie -- ponad 300 kpln za
    bodajże 28 foteli) a NIK nie znalazł nieprawidłowości.


    IMO powienienem cieszyć się tym, że w ogóle dostałem ten samrtfon,
    nie zaś zapewnienia, że wkrótce dostanę, a pani Zuzia, która
    zajmuje się tym zagadnieniem, jest właśnie na urlopie wychowawczym,
    albowiem wychowuje dzieci sąsiadki, która jest chora na anemię,
    choć nie żyje od 3 lat...


    To typowy sklep, który kradnie i (z tego, co ukradnie) daje na tacę.
    Kara Boża w tym wypadku jest mała -- smartofon jednak pełni swoje
    funkcje, a sklep ma na swym koncie opisy klientów podobne do mojego
    opisu. Mam nauczkę.


    A Ty (i inni także) możesz tam kupować i kopać się z koniem -- albo
    możesz wziąć do serca to, co ja piszę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1