  • Data: 2013-08-20 13:23:38
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$....@4...net

    >> Eletro.pl to jakąś pomyłka.

    Gdy zgłosiłem się do Auchan z pytaniem o gwarancję, dostałem
    szczegółowe informacje co do tego, gdzie w razie potrzeby mam
    zgłosić się -- i gdy zaszła potrzeba, serwis Acera potraktował
    mnie lepiej niż bardzo dobrze.

    > IMO - na jedno wyjdzie.
    > Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla
    > do serwisu i prosze czekac 2 tygodnie.

    > Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    > zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki.

    No właśnie -- Leroy Merlin uznał reklamację dotyczącą
    przepalenia się żarówki halogenowej. :) Carrefour uznał
    wadę wagi, choć nie dałem karty gwarancyjnej a jakoś pod
    wiadoma ustawę trudno było to podciągnąć. Co więcej -- nie
    mając kwitu dotyczącego przyjęcia reklamacji wagi, dostałem
    zwrot pieniędzy za wagę, gdy napisałem, że pieniądze wziąłem.

    Akurat byłem w poblizu Carrefoura, gdy ten zadzwonił do mnie,
    ale nie mialem przy sobie wiadomego kwitu.

    > Podejrzewam ze z tabletem byloby inaczej
    > Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg bujac.

    I pewnie dlatego Tesco nie znajduje się wśród sklepów, w których kupuję.

    > Raczej nie, bo wiekszosc sprzetu to oni maja w pudelkach na zapleczu.
    > Choc ryzyko istnieje.

    Akurat ja oglądałem zdjęty z półki, z doklejonym zabezpieczeniem...
    Uznałem, że taki telefon należy solidnie przecenić, gdyż służył
    sprzedaży wielu innych. Podobnie z butami -- mierzone IMO należy
    przecenić. O tym, że samochód przeznaczany na jazdy próbne należy
    przecenić przed sprzedażą, nikt nie dyskutuje.

    > Ale z reklamacja byloby tak samo.

    > A o co chodzi - maja od razu skonfigurowane pod Aero2 ?

    O to, że on jest skonfigurowany pod Aero2, ale jest źle skonfigurowany.
    Gdyby nie był -- nie byłoby problemu. Co więcej -- początkowo go nawet
    dobrze skorygowałem, ale bojąc się namieszania, stuknąłem w Dodaj APN
    i zamiast trafić w dodaj, trafiłem w przywrócenie wartości ,,fabrycznych'',
    a te były złe. Moja karta Aero2 była wkładana do wielu smartfonów,
    dlatego konfigurowanie raczej nie było trudne -- prawdę mówiąc należało
    zawsze wstawić tylko jedno słowo 'darmowy' i niczego więcej nie ustawiać.

    Smartfon został nadgorliwe skonfigurowany -- i jakoś błędnie.
    Akurat taki wpis (internet) nie wygląda źle -- Ace ma
    'internet + mms' czy jakoś podobnie.

    > To zmien hobby.
    > Elektronika sie tak skomplikowala ze tu juz zawsze beda klopoty :-)

    Tu, czyli w Electro.pl?

    Wiesz, w ilu miejscach pozwolono mi na włożenie karty Aero2?
    Ile smartfonów i tabletów przetestowałem? Co tu dużo kryć -- z zadowoleniem
    sprzedawcy, któremu ,,konfigurowałem'' ów sprzęt, czyli wstawiałem słowo
    'darmowy' i dodawałem, że elastyczność tych wpisów jest duża. I jakoś nie
    pamiętam, abym miał jakiekolwiek problemy. Tylko w jednym miejscu nie
    pozwolono mi na włożenie karty Aero2, choć rozpakowano zafoliowane pudełko
    i pozwolono na zaglądanie do środka.

    BTW -- telefonów jednego producenta nie pozwolono mi rozbierać. ;)
    Tym producentem jest Alcatel. :) Teraz pytanie -- Monster potrafi
    tak zawiesić się, że trzeba albo wyjąć baterię, albo zaczekać do
    czasu, gdy rozładuje się. Co w razie zawieszania się Alcatelu/a?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'