    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Date: Tue, 20 Aug 2013 00:45:08 +0200

    "J.F." 1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$....@4...net

    > Zdecydowanie zalecam skorzystanie z uprawnien konsumenta i odeslanie
    > sprzedawcy. Bedziesz pod ochrona ustawy, i nie bedziesz sie p* z
    > serwisem.

    Stracę sporo czasu.

    > Kupilo sie najtansze chinskie g*, a teraz sie ma pretensje ?
    > Jakbys se kupil iPhone, to bylbys zalatwiony w bialych rekawiczkach
    > :-)

    Ale nie w tym sklepie.

    > Nie martw sie, taki standard, wszedzie cie podobnie zalatwia.

    Raczej nie. :)

    > A to tylko ostrzezenie "Uwaga, Google podsluchuje" :-)

    > Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?

    Raczej tak -- w większości sklepów.

    > Ale smartfon polecam ...

    Z Ace mam więcej problemów. :) Jestem wyrozumiały. Ace startuje bez
    HSUPA -- trzeba to ręcznie włączyć. Ace ma 6 czujników (Monster ma
    tylko 5) ale nie ma czujnika światła, a ten jest raczej ;) ważny/potrzebny.
    Monster starcza bez trudu na cały dzień -- w nocy można go naładować. :)
    (w ciągu całej nocy -- nie w ciągu 3 godzin)

    GPS Monstera chyba jest precyzyjniejszy, ale dla mnie to jedna chwała. :)

    Głos z VoIPów idzie tyłem, nie przodem -- trochę śmieszne, ale nie umiem
    tego naprawić. Tak jest z każdym VoIPem -- systemowym i doinstalowanymi.
    Sysetmowy VoIP daje gorszą jakoś połaczenia niż doinstalowany Media5fone. :)

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.me
    dia5corp.m5f.Media5fone.Mps&hl=pl

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'