eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-20 16:42:30
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 13:00:51 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > Przetrzyj oczy i zobacz, co to za sklep. Odeślę im smartfon, oni to
    > zobaczą po 14 dniach, odpiszą, że właśnie reperują, ale poczta, ale
    > czynniki obce i niezależne...

    Skoro reperuja, to znaczy ze byla usterka.
    I teraz juz musza zreperowac i napisac ze naprawili :-)

    W koncu nie wiem co to za usterka, ale jesli jakas rzadko zdarzajaca
    sie, to nie mysl ze serwis naprawi. Wgra soft i bedziesz wyssylal
    kolejny raz.

    > Pójdę do sądu? Wówczas smartfonem pobawię się za kilka lat, gdy

    Powinienes pojsc. Dla satysfakcji.

    > To typowy sklep, który kradnie i (z tego, co ukradnie) daje na tacę.
    > Kara Boża w tym wypadku jest mała -- smartofon jednak pełni swoje
    > funkcje, a sklep ma na swym koncie opisy klientów podobne do mojego
    > opisu. Mam nauczkę.
    > A Ty (i inni także) możesz tam kupować i kopać się z koniem -- albo
    > możesz wziąć do serca to, co ja piszę.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1