eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-21 14:13:43
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 14:01:55 +0200, Chris napisał(a):
    > J.F. nabazgrał(a):
    >>> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie
    >>> biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie ..
    >>> potem termin
    >> Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.
    > Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
    > to pośrednik i wydłuża tylko czas.

    Na pierwszy rzut oka tak sie wydaje, na drugi jak pisalem - lepiej
    stracic pare dni i byc pod ochrona ustawy.

    >>> naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
    >>> serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
    >>> pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo
    >>> akceptację wyminy na nowy
    >> No wlasnie - 95%.
    > 5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :)

    Albo zwyczajne urlopy w serwisie ?

    >> Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
    >> w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)
    >
    > Ten przepis to fikcja ...

    Moze byc przestac fikcja jak sprzedawca odpisze ze nie uznaje
    reklamacji, bo nie zostal poinformowany w ustawowym terminie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1