eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-21 11:26:02
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 10:33:01 +0200, Chris napisał(a):
    > Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):
    >> Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:
    >> ============================
    >> W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
    >> sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni
    >> z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM.
    >> W tym celu proszę o kontakt z serwisem:
    >> Autoryzowany Serwis MMV
    >
    > Hmmm chyba najwolniejszym bo MMV nie jest już autoryzowanym serwisem
    > Pentagrama ze względu na kiepską obsługę :)
    > Obecnie autoryzowanym serwisem Pentagrama jest firma EURORMA:
    > Zgłoszenia do serwisu:
    > http://eurorma.pl/rma/DefaultKlient.aspx?kli=PL05090
    PENTAG

    Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
    radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
    czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
    promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
    obsluguje :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1