eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-21 12:10:46
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:33:33 +0200, Chris napisał(a):
    > J.F. nabazgrał(a):
    >> Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
    >> radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
    >> czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
    >> promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
    >> obsluguje :-)
    >
    > Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
    > na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin

    Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.

    > naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
    > serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w
    > 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy

    No wlasnie - 95%.
    Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle.
    Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet
    mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz
    drobiazg.

    > drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
    > oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już
    > sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.

    Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej.

    Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
    w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1