  • Data: 2013-08-21 17:07:02
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kv2h4c$reu$...@s...aioe.org

    >+ Jak/jeśli ktoś chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu

    Na początku miesiąca (03 sierpnia?) zapłaciłem za Monstera
    a teraz zbliża się koniec miesiąca -- smartfon jest nadal
    w stanie ,,nieustalonym''. ;) A miało być tak pięknie -- myk, myk...

    Miałem 2 godziny na zakup w EuroAGD. W sklepie był tylko
    półkowy, więc poszukałem w necie, znalazłem w Electro.pl
    (nawet o około 3 dychy taniej, ale za płatność kartą
    Electro.pl zabiera 15 pln) więc kupiłem.

    Ace i Play? Po tylu tygodniach chyba zapomniałem o tym,
    że kiedykolwiek nie miałem smartfonu. :)

    Muszę skopiować mapy, poinstalować, porobić porządki na
    obu smartfonach... Tymczasem tracę czas na pisanie.

    -=-

    Ace ma wejście do mikroSD na zewnątrz obudowy.

    W Monsterze trzeba wyjmować baterię, aby dostać się do tej karty -- to imo błąd.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'