eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja Monstera › Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-21 15:26:44
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Chris" kv21he$jog$...@n...news.atman.pl

    > Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę na FA)
    ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy
    > nie .. potem termin naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ...

    Nie muszą wymienić, ale mogą naprawiać. :) I mogą naprawiać
    do skutku, czyli do czasu, gdy gwarancja skończy się. :)

    > jeśli chodzi o serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
    pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w
    > domu albo akceptację wyminy na nowy drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie
    są w stanie naprawić i oddaję go do sklepu i
    > sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już sobbie sam rozlicza ze swoim
    dostawcą.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1