eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
    <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
    <5214ef34$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 22 Aug 2013 12:05:19 +0200
    Message-ID: <gvbcnopa99g6.flop2ghcpcl2$.dlg@40tude.net>
    Lines: 34
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1377165908 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1225 82.143.187.50:53451
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2482
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048516 pl.rec.dom:135954
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 18:47:45 +0200, Irokez napisał(a):
    > W Tesco nic nie reklamowałem ale i też jadę tam jak nie ma innego wyjścia.
    > Auchan - zero problemów z reklamacją czy też zwrotem czegoś, co nie
    > spełnia cech opisanych na pudełku (np kierownica do PC firmy Manta co to
    > miała mieć pedały analogowe, dostałem kasę i kupiłem Logitecha używanego
    > w idealnym stanie).

    Łaski nie robia - podrecznikowy wrecz przyklad niezgodnosci towaru z
    umowa.
    Dyskusja jest o tym czy w skomplikowanym przypadku sklep odda kase od
    reki, czy odesle do serwisu.
    No dobra, Tesco odeslalo tez nieskomplikowany przypadek.

    > Rossmann kiedyś kupiłem DVD za 3 stówki, po prawie dwóch latach przed
    > końcem gwarancji jak się zaczęło sypać pani nawet nie dyskutowała tylko
    > od razu formularz zwrotu i kasa do ręki.

    Dawno, niedawno ?
    Bo od pewnego czasu to sprzedawcy twierdza ze odpowiadaja przez pol
    roku. A potem to idz se pan naprawiac na gwarancji.

    I troche racji w tym maja, tylko nie wiem jak szeroko ta moda panuje.

    > W jakimkolwiek sklepie nie kupiłbym to problemy jak cholera robią.
    > Akumulator Centry Futury jak zdechł po miesiącu to mi gość wciskał że go
    > zepsułem bo auto źle ładuje. 8 letni Bosch na szczęście o tym nie
    > wiedział i na nim bujałem się 2 miesiące puki nie dostałem nowego. Nigdy
    > więcej Centry.

    Ale ponoc Centra tak ma (i tez troche racji ma).

    Nabyta w markecie zdaje sie tez.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1