  • Data: 2013-08-24 04:18:36
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" kv715u$9gj$...@u...news.interia.pl

    > Tylko bez magii, czym konkretnie określa się ilości?

    Bez magii -- ilość dotyczy mąki, wody czy cukru.
    Liczbami zlicza się -- niby można zliczać ziarna
    mąki i cukru oraz krople wody, ale chyba taki
    sposób jest praktykowany rzadko.

    > A sprawdzałeś czy telefon mimo skonfigurowanego Aero2 nie podbiera ci kasy z konta
    operatora którego kartę masz do rozmów?

    Tak.

    > Ja tak miałem, transfer danych ustawiony na Aero2 a z konta Orange w
    niekontrolowany sposób znika kasa. Sporo czasu minęło
    > zanim uporałem się z tym problemem.

    Mogę także ustawić ,,dane'' na kartę mBanku -- wówczas
    po GPRS mogę mieć dostęp do netu via SIM2.

    > Ja wysyłam (i odbieram) ich całą masę.

    Nie używam ani MMSów, ani FAXów, ani dalekopisów.

    > No, nic na to nie poradzę że nie widzę więcej niż połowy twoich postów, jako
    serwera używasz anonimizera, z którego posty widzę
    > tylko na jednym z moich usenetowych kont.

    Jesteś pierwszą osobą zgłaszającą mi ten problem.
    Muszę się zastanowić nad tym, co mam zrobić... Do
    tej pory były jedynie problemy wtedy, gdy słałem
    posty jednocześnie na co najmniej 4 grupy.

    > No tak, teraz już wiem o co chodziło. Widać z tego że jednak nie ma podstaw do
    uznania reklamacji.

    Przypomnę Ci o żółtej plamce u dołu ekranu i o niedostarczeniu bonu wakacyjnego.

    > I tak nawiasem - reklama nie musi odpowiadać prawdzie, tzn. na podstawie treści
    reklamowych nie można zgłaszać wadliwości sprzętu.

    Na opakowaniu smartfonu jest jaskrawy napis:

    Działa z
    DARMOWYM
    INTERNETEM
    Aero2

    > Ach te panie w sklepach z elektroniką... ;-)

    Nie umiem wypowiedzieć się w tej kwestii -- powiedziała, że nie ma
    innej drogi jak serwis czy oczekiwanie samorozładowania akumulatora.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'