eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-22 12:05:19
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 18:47:45 +0200, Irokez napisał(a):
    > W Tesco nic nie reklamowałem ale i też jadę tam jak nie ma innego wyjścia.
    > Auchan - zero problemów z reklamacją czy też zwrotem czegoś, co nie
    > spełnia cech opisanych na pudełku (np kierownica do PC firmy Manta co to
    > miała mieć pedały analogowe, dostałem kasę i kupiłem Logitecha używanego
    > w idealnym stanie).

    Łaski nie robia - podrecznikowy wrecz przyklad niezgodnosci towaru z
    umowa.
    Dyskusja jest o tym czy w skomplikowanym przypadku sklep odda kase od
    reki, czy odesle do serwisu.
    No dobra, Tesco odeslalo tez nieskomplikowany przypadek.

    > Rossmann kiedyś kupiłem DVD za 3 stówki, po prawie dwóch latach przed
    > końcem gwarancji jak się zaczęło sypać pani nawet nie dyskutowała tylko
    > od razu formularz zwrotu i kasa do ręki.

    Dawno, niedawno ?
    Bo od pewnego czasu to sprzedawcy twierdza ze odpowiadaja przez pol
    roku. A potem to idz se pan naprawiac na gwarancji.

    I troche racji w tym maja, tylko nie wiem jak szeroko ta moda panuje.

    > W jakimkolwiek sklepie nie kupiłbym to problemy jak cholera robią.
    > Akumulator Centry Futury jak zdechł po miesiącu to mi gość wciskał że go
    > zepsułem bo auto źle ładuje. 8 letni Bosch na szczęście o tym nie
    > wiedział i na nim bujałem się 2 miesiące puki nie dostałem nowego. Nigdy
    > więcej Centry.

    Ale ponoc Centra tak ma (i tez troche racji ma).

    Nabyta w markecie zdaje sie tez.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1