  • Data: 2013-08-23 08:58:18
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" kv2sor$9mi$...@u...news.interia.pl

    > Proponuję słownik języka polskiego. :)

    Tylko bez magii, czym konkretnie określa się ilości?

    > IMO należy tylko wpisać 'darmowy' i można nawet wpisać 'darmowy
    > internet'. :)
    > Co do nazwy? Z czym ma się mylić? Aero2 i tak wybierze sobie to, co
    > zawiera
    > w sobie słowo 'darmowy'.
    Jednak w nowym sprzęcie trzeba w pole apn trzeba wpisać "darmowy" i
    tylko darmowy, zostaje to chyba w pamięci..
    Nazwa Aero2 jest najprostsza i gdy komuś pożyczysz fona to będzie
    wiedział o co chodzi.

    > Przy slocie1 mam tylko jeden wpis, przy slocie2 mam masę.

    A sprawdzałeś czy telefon mimo skonfigurowanego Aero2 nie podbiera ci
    kasy z konta operatora którego kartę masz do rozmów? Ja tak miałem,
    transfer danych ustawiony na Aero2 a z konta Orange w niekontrolowany
    sposób znika kasa. Sporo czasu minęło zanim uporałem się z tym problemem.

    > Być może -- nie używam MMSów. :)

    Ja wysyłam (i odbieram) ich całą masę.

> [...]
    > w sobie, podczas gdy 2 wersja domagała się instalowania dodatkowych
    > aplikacji.
    >

    > Gdy chciałem Ci opowiedzieć o niemożliwości wpisania nowego APN,
    > sprawdziłem to raz jeszcze, zanim wysłałem post opisujący to na
    > grupę, i wówczas okazało się, że jednak można dopisać nowe APN.
    > Skoro była możliwość dopisania, moje wcześniejsze domysły (co
    > do tego,że producent jest pewny swego i uważa odbiorcę za przygłupa)
    > straciły na swej wartości. Dopisałem nowy APN i ujrzałem literkę H.
    > Skasowałem swoje ustawienia i wróciłem do fabrycznego wpisu,

    No, nic na to nie poradzę że nie widzę więcej niż połowy twoich postów,
    jako serwera używasz anonimizera, z którego posty widzę tylko na jednym
    z moich usenetowych kont.

    No tak, teraz już wiem o co chodziło. Widać z tego że jednak nie ma
    podstaw do uznania reklamacji. I tak nawiasem - reklama nie musi
    odpowiadać prawdzie, tzn. na podstawie treści reklamowych nie można
    zgłaszać wadliwości sprzętu.

    > Może i mają -- sprzedawczyni w EuroAGD powiedziała,
    > że w razie zawieszenia -- pozostaje serwis. :)

    Ach te panie w sklepach z elektroniką... ;-)