eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!newsf
    eed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!news.stack.nl!aioe.org!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Date: Thu, 22 Aug 2013 14:31:46 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 89
    Message-ID: <kv50bm$8m1$1@speranza.aioe.org>
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <kuu7lo$7ba$1@speranza.aioe.org>
    <13ipmgkujochs$.snabblyozmvv$.dlg@40tude.net>
    <1...@n...neostrada.pl>
    <hpv3llndefw5$.b72bep5amitx.dlg@40tude.net>
    <kuvjv1$a06$2@speranza.aioe.org>
    <p...@4...net>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: JObZbVkTgAQyD8QfKunP6g.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048528 pl.rec.dom:135955
    [ ukryj nagłówki ]


    "J.F." p...@4...net

    > Ustawe sam uwazam za bubla, tym niemniej pewne zapisy tam jednak sa.

    Są. I nawet mają swoja nazwę -- są to zapisy modne.


    "J.F." gvbcnopa99g6.flop2ghcpcl2$....@4...net

    > Dawno, niedawno ?
    > Bo od pewnego czasu to sprzedawcy twierdza ze odpowiadaja przez pol
    > roku. A potem to idz se pan naprawiac na gwarancji.



    > Zglaszasz reklamacje do sklepu, on reaguje i jesli nadal jest problem
    > to masz znacznie lepsza pozycje. Bo jak naprawisliscie skoro nie
    > naprawiliscie, czy tez jak nie stwierdzono, skoro nadal wystepuje.
    > I mozesz poganiac i straszyc sadem, bo terminy minely :-)

    Zwłaszcza ZETO można poganiać sądem, bo ZETO dobrze żyje z białostockimi
    sądami -- znacznie lepiej niż ja, :) a w Białymstoku (być może także poza
    Białymstokiem) sąd raczej jest niezawisły, czyli sadzi wg własnych upodobań
    i sympatii dyktowanych wyższą koniecznością czy innym interesem sądu... ;)

    > Nie uslyszysz "nie mielismy czasu sprawdzic, prosze poczekac

    A dlaczego nie usłyszę? Przedziurawią mi uszy? ;)
    Aż tak źle? ;)

    > cierpliwie nastepny miesiac", ani "kurier zgubil paczke",
    > zwrot pieniedzy tez prostszy.
    > Nie bedzie w przyszlosci problemu ze "mysmy panu sprzedali inne
    > urzadzenie, nie z takim numerem seryjnym", ani
    > "juz 5 razy w serwisie? my nic nie wiemy".

    Coś, co niedawno kupiłem na jednej stronie miejsce
    na 20 napraw gwarancyjnych, a stron jest kilka. :)

    Ale gwarancja to nie ustawa -- a ustawa jest modna, więc o czym my tu rozmawiamy...
    ;)

    >> Jedynym wyjściem jest ,,samosąd'', czyli rezygnacja z kupowania w tych sklepach.

    > Ale wczesniej zlozyc im jednak reklamacje, niech maja dodatkowa robote.

    Odwieczny problem więźnia w więzieniu i pilnującego go strażnika - obaj tracą swój
    czas.

    Swego czasu, gdy (niemal codziennie) karmiłem czarne łabędzie (można je
    było czasami nawet pogłaskać) w parku, przyszła mi do głowy opowieść
    o tym, jak to codziennie pochodzę pod karty i tęsknym okiem spoglądam
    na świat, który rozpościera się za nimi... Opowieść nudna, długa
    i dopiero na samym końcu -- odchodzę, bo jak długo można opisywać ZOO? ;)

    Diabli wiedzą, kto komu daje robotę -- ja sprzedawcy (reklamując towar)
    czy sprzedawca mnie... Jedno jest pewne -- o wiele sympatyczniej bym
    patrzył na smartfon, gdyby:

    -- nie było tej żółtej plamki
    -- smartfon ruszyłby z Aero2 bezproblemowo
    -- dostałbym od razu bon wakacyjny

    Gdy kupowałem Monstera -- były upały; teraz pada dszcz i raczej
    lato skończyło sie w tej części świta na dobre. A ile tych lat
    mamy na zbyciu? Jak dobrze pójdzie -- około osiemdziesięciu, ale
    każde kolejne jest wzbogacone o kolejne choroby czy niedomagania. :)


    Dlaczego hitlerowcy mordowali żydów? Bo żyli po to, aby niszczyć innych ludzi.
    A dlaczego Electro.pl zabrał mi tyle czasu? IMO z tego samego powodu.


    Akurat te wakacje spisane zostały na straty kilka miesięcy temu, więc strata
    niewielka, ale właśnie tak mijają ludziom lata -- na bezsensownym kopaniu
    się ze sprzedawcą, kupowaniu problemu domagającego się stałodobowej ;) opieki
    i naprawianiu cudzych błędów.


    Od tej pory nie zamierzam kupować u tych sprzedawców, którzy maja
    choćby jedną (ale rzetelnie/rzeczowo opisaną) opinię negatywną. :)

    Reszta w rękach Boga.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1