  • Data: 2013-01-14 21:46:51
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kd0l8k$me0$1@node2.news.atman.pl...

    > Nawet więcej - to przede wszystkim sprzedawca odpowiada za towar, a
    > gwarancja producenta jest dobrowolna. Gdyby klienci częściej zamiast z
    > gwarancji producenta korzystali z odpowiedzialności sprzedawcy
    > (niezgodność towaru z umową) problem by zniknął - bo wtedy sprzedawca musi
    > się kopać z producentem więc dla własnej wygody przestanie handlować
    > tandetą.

    To moze ma sens gdybys kupowal towar wybrany przez sprzedawce, a nie
    wybieral sam. Nie rozumiem dlaczego sklep ma odpowiadac za towar na ktory
    klient decyduje sie sam, wybierajac z polki miedzy jednym a drugim?
    Sprzedawca moze podpowiedziec co jest dobre, a co zle o ile klient takiej
    rady oczekuje. Niestety z mojego doswiadczenia wynika, ze im bardziej sie
    produkujesz niepytany tym bardziej ma sie wrazenie, ze klient mysli, ze
    chcesz go okrasc. Poki nie pyta nie odzywac sie.
    Co do tandety, to wiesz, nie jest tak, ze to sprzedawca chce handlowac
    tandeta. Sprzedawca odczytuje potrzeby klientow i taki towar sprowadza.
    Skoro ludzie chca kupowac tandete to taki towar jest w sklepie, no bo jak
    inaczej? Jak sledzisz grupe to wiesz zapewne, ze byly tu dyskusje o roznych
    towarach, producentach i co warto kupic. No i slawetne myjki... Kazdy chce
    dobrze i tanio, co sie dziwic, tez bym chcial. No i ile to bylo dyskusji jak
    to myjka myje i kosztuje niecale dwie stowy. Sam bralem udzial w tych
    dyskusjach i nie przekonasz, ze dobra myjka kosztuje trzy tysie. Ale nie.
    Chca myc non stop godzine, dwie kostke przed domem myjka za dwie stowy,
    ktora tak naprawde nadaje sie do mycia roweru. Nie dziwne, ze pierdyknie za
    pare miesiecy i gdzie tu niezgodnosc z umowa? Myc przeciez myla, a
    udowodnisz, ze przez dwie godziny non stop? No gdzieszby panie, ja tylko
    zegarek raz do roku myje prze pol minuty. Kupi komplet kluczy za piec dych i
    chce zeby byl tak samo dobry jak ten za trzy stowy i gdzie tu niezgodnosc z
    umowa? Klucze przeciez ma, malo tego, sam je wybral.

    Pozdro.. TK